Kom raskt i gang med DUELL

Vårt onboardingteam følger deg opp fra kartlegging til oppstart, i tillegg vil support alltid være tilgjengelig ved behov. Vi sikrer at du får god oppfølging gjennom hele prosessen. 

Etter du har akseptert tilbudet fra Duell, starter onboardingen. Denne prosessen sikrer at du er klar for oppstart.

Kartlegging

Onboarder får beskjed fra selger om hva som har blitt avtalt og formidlet. Onboarder hjelper deg med å finne ut av hvilket oppsett som passer best for din bedrift og setter opp en tidsplan for oppstart med oppfølging.

I kartleggingssamtalen er det også mulighet for å legge til utstyr eller moduler, slik at alt er på plass innen oppstart.

Utstyr

Når kartlegging er fullført, ordner vi utsendelse av utstyr. Du trenger kun å koble utstyret til strøm og internett.

Oppsettet er svært enkelt, og du kan alltids kontakte support om du har noen spørsmål.

Oppsett

Onboarder ordner brukeren din, slik at alt er satt opp etter dine ønsker. Om du har en regnskapsintegrasjon, vil onboarder kontakte regnskapsfører for oppsett av integrasjonen. 

Onboarder vil også hjelpe deg med første import og oppsett av DUELL.

Opplæring

Onboarder går nøye gjennom DUELL. Du vil få innføring av DUELL Kasse (selve kassesystemet) og DUELL Admin (administrasjonspanelet eller backoffice). Onboarder vil gå gjennom hvordan du oppretter eller oppdatere varer, kunderegister, hurtigknapper, tilpasning av kassen, og eventuelle moduler du har.

Oppstart

Du er nå i gang! Vårt onboarding team følger deg i starten, men du har også full tilgang til support som vil kunne hjelpe deg med det meste ila. oppstartsfasen.

Bli kjent med DUELL Kasse

Vårt kassesystem kan enkelt tilpasses dine behov, slik at du får funksjonene og oppsettet som passer best til deg og dine ansatte!

Du kan også bestille kasser fra oss, enten du har behov for stasjonær eller håndholdt kasse. Alle våre kassepunkt har integrert kvitteringsskriver, og det følger alltid med strekkodeskanner, tastatur og mus til våre stasjonære kasser.

Bli kjent med DUELL admin

Administrasjonspanelet er logistikksystemet og bakpanelet for DUELL Kasse. Her finner du rapporter, setter opp varer, og holder oversikt. 

DUELL Admin pleier bare ledere å ha full tilgang til, men du kan også opprette brukere med begrensede tilganger. Dette gjøres ofte om regnskapsførere skal ha tilgang til rapporter eller medarbeidere skal ha tilgang til å se timebok.

Ta kontakt

Ta kontakt for en uformell prat om hva DUELL kan gjøre for din bedrift.

Vi vil gjerne prate med deg om hva DUELL kan gjøre for deg og din bedrift. Fyll ut skjemaet eller send oss en e-post, så tar vi kontakt.

Vi vil gjerne prate med deg om hva DUELL kan gjøre for din bedrift

Ta kontakt, så ringer vi deg opp for en uforpliktende prat.

Chat med support