Roadmap

Her finner du en oversikt over hva vi jobber med i DUELL, og hvilke nye funksjoner og forbedringer som er planlagt i nærmeste fremtid. DUELL får nye oppdateringer nesten hver uke, og i denne oversikten trekker vi frem noen av de større funksjonelle endringene som har betydning for mange av våre brukere. DUELL vil alltid oppgraderes automatisk til nyeste versjon, du trenger ikke foreta deg noe.

Kasse V4

Planlagt før jul 2023

  • Søkefunksjonen fikk flere forbedringer tidligere i år. Den vil nå bli enda bedre.
  • Eksisterende kunder innen restaurantbransjen og andre serveringssteder kan oppgradere til V4.
  • Eksisterende kunder innen museer og andre som selger billetter kan oppgradere til V4.

Planlagt før påske 2024

  • Funksjonalitet for å betale fakturaer fra fakturaprogrammet i kassebildet. Dette vil støttes i alle integrasjonene der det er mulig i mottakersystemet.
  • Støtte for flere typer bankterminaler i tillegg til Verifone, Bambora og Nets som DUELL fungerer med i dag.
  • Støtte for at ett kassepunkt kan integreres med flere bankterminaler. Denne funksjonaliteten har vært mye etterspurt i restaurantbransjen.
  • Dagsoppgjør og fakturagrunnlag skal sendes umiddelbart til regnskapsprogrammet, og ikke vente på "nattkjøring" slik som det er i dag.
  • Manuell og automatisk registrering av tips.
  • Lyst kassebilde (dagmodus) blir tilgjengelig for dem som ønsker det.
  • Et kassebilde med mer informasjon om varelinjene, og mindre fokus på hurtigknapper blir tilgjengelig for dem som ønsker det.

Planlagt før sommeren 2024

  • Selvbetjente kasser.
  • Frisører og hudpleiere får muligheten til å oppgradere til V4. Dagens funksjonalitet blir støttet i V4, samtidig som vi har tatt med oss tilbakemeldinger fra dagens brukere for å gjøre brukeropplevelsen enda bedre.

Logistikk og lager

Planlagt før jul 2023

  • Vi jobber kontinuerlig med å forbedre brukergrensesnittene for logistikk og lager.
  • I innkjøpsordre og varemottak skal det bli enklere å registrere fraktkostnader som en del av varekostnaden.
  • Noen brukere opplever at kundeordre med hundrevis av linjer ikke går raskt nok å behandle. Det skal vi gjøre noe med.
  • Støtte for salg til utlandet med 0% MVA i kundeordre.
  • I kundeordre skal du kunne laste opp vedlegg som blir lagt ved fakturaen.
  • Store forbedringer knyttet til serienummer. Serienummer skal kunne registeres ved mottak, i dag registreres serienummer kun ved salg. Bindingen mellom serienummer, vare og kunde blir mer tilgjengelig.
  • Forbedret brukergrensesnitt for genering av fraktetiketter.

Planlagt før påske 2024

  • Integrasjon mot Postnord og Schenker.
  • Varenavn på engelsk til bruk i innkjøpsordre.
  • Full overhaling av arbeidsordre. Alt det smarte vi har lagt til rette for i kundeordre blir tilgjengelig i arbeidsordre.
  • Strukturvarer blir brukt av stadig flere av våre kunder. Vi ønsker å gjøre dette mer fleksibelt, og bedre, slik at disse kan prises på en annen måte enn i dag og "løses opp" slik at bruksområdene blir flere.
  • I dag inneholder ikke pakkseddelen priser, det skal vi lage mulighet for.
  • Flere forbedringer knyttet til varesøk.

Andre ting som er på tegnebrettet:

  • Funksjonalitet for å håndtere produksjon av varer.
  • Digitale plukklister og pakksedler


Booking, billetter og arrangementer

Planlagt før jul 2023

  • Bookinger vil kunne skrives ut, og inneholde den samme informasjonen som en finner ved å logge inn i administrasjonspanelet. Ønsket kommer fra våre brukere som ønsker å utlevere informasjonen om bookingen til medarbeidere uten systemtilgang.
  • Ordrebekreftelsen vil inneholde en utskriftsvennlig PDF-versjon av bookingen.
  • QR-kodene skal lages på en annen måte slik at de enklere kan leses av sensitive QR-lesere som f.eks. automatiske portåpnere.
  • Funksjonalitet for å kopiere varelinjer i booking ordre.
  • Vi jobber med en løsning for å markedsføre fornyelse av sesongkort til de som har sesongkort som er i ferd med å løpe ut.

Planlagt før påske 2024

  • Forbedringer knyttet til hastighet i brukeropplevelsen.
  • Ordrebekreftelser som sendes fra bookingordre skal kunne inneholde vedlegg.
  • Forbedret søk etter arrangementer, f.eks. filtering på avdeling med mer.

Annet

Planlagt før jul 2023

  • Bruker skal selv kunne velge en om ordre skal åpne i gjeldende eller ny fane i nettleser.
  • Forbedret visning av variantvarer i administrasjonspanelet.
  • I dag blir du automatisk logget ut av kassepunkt etter 12 timer. Siden mange har lengre åpningstider gjør vi om på denne funksjonaliteten slik at du ikke blir logget ut i åpningstiden.
  • Korttyper vises i dag på dagsoppgjøret, men ikke i akkumulert rapport. Det skal vi fikse.

Planlagt før påske 2024

  • Digitale kvitteringer på epost/sms.
  • Forbedret funksjonalitet for å håndtere kundeoppfølging. Vi ser at mange av våre kunder har behov for tettere oppfølging av sine kunder. Med DUELLs nye CRM modul vil du ha full oversikt.
  • Raskere utskrift av etiketter for Android-brukere.
  • Egne maler for varianter.
  • Sortering av varianter.
  • Flere tilgangsnivåer, så du har bedre kontroll over hvem som har tilgang til hva i systemet.

Planlagt før sommeren 2024

  • Lojalitetsprogram.

Endringene som gjøres vil alltid publiseres fortløpende i vår endringslogg.