Support

Søk etter artikler og svar

Guidene oppdateres og finjusteres jevnlig. Finner du ikke svar må du gjerne ta kontakt. Support per chat og epost er inkludert i prisen for alle våre kunder.

Hvordan sende sesongkort kode på nytt?

For å sende sesongkort koden til kunden på nytt er det viktig at salget er registrert på en kunde.
Begynn med å søke opp kunden og gå inn på salg.

Last ned salgs kvitteringen. På denne vil du finne sesongkortets kode. Gå så inn på sesongkort.

Admin > Booking> Sesongkort

Søk opp sesongkort koden, finn sesongkortet det gjelder og trykk “Send på epost”.

Om sesongkortet er registrert på en kunde med registrert epost adresse vil dette være fylt ut automatisk. Om det ikke er registrert på en kunde må du fylle dette ut manuelt.

Etter dette er fylt inn trykker du på send og kunden vil motta en epost med ordrebekreftelsen og link til sesongkortet.


Relaterte artikler

Fornye sesongkort Sesongkort