Systemstatus
Normal drift
Nettside
Normal drift
API
Normal drift
Kasse v1
Kasse v4
Admin v4
Admin v1
Aktive hendelser
Normal drift.
Tidligere hendelser
Driftsproblemer ved overføring mot integrasjoner
Det er dessverre problemer som fører til at overføring feiler mellom DUELL og integrasjoner.
13:30 – Årsaken er funnet og problemet er løst, men det kan ta en stund før overføringen fullføres.
13:00 – Vi jobber med å finne årsaken til feilen.
12:45 – Problemet ble oppdaget.
Eksternt: Verifone-terminaler
09:55 – Verifone rapporterer at normal drift er gjenopprettet.
07:15 – Verifone gir beskjed om driftsforstyrrelser og at de undersøker saken.
Nedetid: DUELL Admin V1, og DUELL Kasse V1
18:04 – Alle systemer er oppe igjen og vi overvåker situasjonen.
18:00 – Årsaken er funnet og vi jobber med å få systemet opp igjen.
17:55 – Vi jobber fremdeles med å finne årsaken til feilen.
17:35 – Vi jobber med å finne årsaken til feilen.
17:25 – Problemet ble oppdaget.
Nedetid: DUELL Admin V1, og DUELL Kasse V1
12:55 – Alle systemer er oppe og stabile.
12:44 – Alle systemer er oppe igjen og vi overvåker situasjonen.
12:25 – Vi jobber med å finne årsaken til feilen.
12:07 – Problemet ble oppdaget.
Nedetid: DUELL Admin V1 & V4, og DUELL Kasse V1
16:09 – Alle systemer er oppe igjen1
15:54 – Vi jobber fremdeles med å finne årsaken på feilen som rammer DUELL Admin og DUELL Kasse V1
15:41 – DUELL Admin (V1 & V4), og DUELL Kasse V1 er fremdeles nede. Vi jobber med å finne årsaken.
15:30 – DUELL Kasse V1 er også nede. Kunder med DUELL Kasse V4 kan oppleve problemer med online tjenester, slik som å hente kunder og kundeordre.
15:23 – Problemet ble oppdaget. DUELL Admin er nede.
Nedetid: DUELL nettside
15:00 – Problemet er løst og alle sider på nettsiden skal nå fungere som normalt.
13:15 Nettsiden er oppe igjen, men supportsidene er enda utilgjengelige.
Nedetid: DUELL Kasse V4
15:20 – Problemet er løst. DUELL skal nå fungere som normalt. Vi fortsetter å overvåke situasjonen videre. Hvis du fremdeles opplever problemer, forsøk gjerne å lukke og åpne DUELL på nytt. Kontakt support om problemet fortsetter.
Kunder med T2Mini-kasse kunne ikke starte DUELL.
09:10 – Vi har funnet problemet og løsning. Kontakt support på chat for hjelp med å installere ny APK-fil til kassen.
09:00 – Årsaken ble avdekket.
08:00 – Problemet ble oppdaget