Med Vipps integrert i DUELL kan du enkelt ta betalt fra dine kunder via mobilen.
Dersom du ikke har aktivert Integrert Vipps-løsning, kan du kontakte support.
Hvordan tar jeg betalt med Vipps?
I kassen legger du inn en vare/tjeneste som vanlig og velger «å betale» for flere betalingsmetoder.

Du vil nå få opp vinduet for betalingsmetoder. Her velger du «Vipps» som betalingsmetode.

Et nytt vindu dukker opp hvor du må fylle inn telefonnummeret til kunden og bekrefte ved å trykke på «OK».

Det vil nå komme en beskjed på kassen om at den venter på at kunde skal godkjenne VIPPS-betalingen.
Kunden skal nå få et pushvarsel på sin telefon og må klikke på «Betal» for å godkjenne kjøpet.
Salget blir registrert i kassen, kvittering skrives ut og inngår i dagsoppgjøret.
Hvordan tar jeg retur med Vipps
Dersom en kunde ønsker retur av en vare kjøpt med Vipps, kan dette enkelt slås i retur.
I kassen trykker du på menyen oppe til høyre.

Deretter velger du «Salg» i menyen.

Søk etter salget som er gjennomført med Vipps og trykk på «Retur»

Et nytt vindu vil åpnes og her velger du Direkteretur.
Salget vil nå automatisk gå i retur og kunden vil kunne se returen inne på Vipps.