CRM-modulen gir deg tilgang til en oversikt over kunders statistikk, og mulighet til å opprette oppfølging og notater på kunden. Du må også ha CRM-modulen for å ta i bruk kredittgrense.
Kundestatistikk
Med CRM-modulen blir kundekortet byttet ut med statistikk over kunden. Du har fremdeles tilgang til kundekortet via en knapp til dette.
Statistikken viser grafer for salg til kunden basert på år og måneder. Du får også opp antall solgte varer, tilbud og totale salg, slik at du har enkelt oversikt. Alle kontaktpersoner hos kunden vil også kunne ses i oversikten.

Oppfølging og notater
Lenger nede i oversikten finner du to faner: Oppfølging og notater, og Ordre.

Her har du en oversikt over alle oppfølginger av kunden, logg på hendelser (slik som endringer hos kunden eller om det opprettes ordre og fakturagrunnlag).
Når du legger inn et notat eller oppfølging, vil det registreres på den innloggede Admin-brukeren. Dette gjør det enklere å se hvem som har lagt inn notatet og hvem som skal følge opp.
