Du kan opprette tilgangsnivåer som kan tildeles admin-brukere, for å begrense hva de har tilgang til i administrasjonspanelet.
For å opprette nytt tilgangnivå, behøver man utføre følgende steg:
- Velg Brukere > Tilgangsnivåer i hovedmenyen
- Velg Nytt tilgangsnivå
- Angi navn på tilgangsnivået
- Sett opp tilgangene du ønsker dette tilgangsnivå skal inneholde, dette inkluderer:
- Varer – Tilgang til å opprette, endre og slette varer.
- Medarbeidere – Tilgang til å opprette, endre og slette brukere
- Oppsett – Tilgang til å endre alle innstillinger
- Rapporter – Tilgang til alle rapporter
- Regnskap – Tilgang til alle dagsoppgjør og endre kontoplanen
- Arbeidsordre – Tilgang til arbeidsordre og sjekklister
- Ordre- og vareflyt – Tilgang til innkjøp, varemottak, varetelling og kundeordre
- API – Tilgang til API-nøkler
- Lagre
For å tildele et tilgangsnivå til en bruker gjør du følgende:
- Velg Brukere > Administratorer i hovedmenyen
- Klikk på Brukernavn/passord helt til høyre på den brukeren du ønsker
- Velg riktig tilgangsnivå i nedtrekks-menyen under Tilgangsnivå
- Lagre